Søg
Close this search box.

Menu

Spørgsmål til returnering

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, finder vi selvfølgelig også ud af det. Vi har gjort det lettest muligt for dig at returnere dine produkter, så du skal blot ind på vores returneringsside, som du finder her. Når returneringen er bestilt via vores returneringsside, afhenter vi sengen på din adresse. Praktiske oplysninger ved returnering:

  • Varen skal være ren og pæn. En fuld tilbagebetaling af købsbeløbet er mulig, så længe varen har været beskyttet mod smuds, snavs, parfume, hår og lignende. Vi forventer derfor altid brug af lagen, så sengen fremstår så ny og ren som muligt.
  • Returordren pakkes i original emballage før afhentning. Ved returnering skal sengen pakkes ind i original emballage, hvorefter den skal stilles frem til fragtmanden på afhentningsdagen.
  • Tilkøb nedpakning og emballering for 950 kr. Hvis ikke du har originalemballagen eller ikke selv ønsker at pakke sengen ned, kan du for 950 kr. tilføje emballering og nedpakning, når du udfylder returneringsformularen. Så vil fragtmanden pakke sengen ned, når han kommer for at afhente den på din adresse. 

Bemærk venligst, at vi ved returnering vurderes hver enkelt seng. Værdiforringelsen fratrækkes købsbeløbet. Det ikke er muligt selv at returnere til vores lager.

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, finder vi selvfølgelig også ud af det. Vi har gjort det lettest muligt for dig at returnere dine produkter, så du skal blot ind på vores returneringsside, som du finder her.

Pris ved returnering afhænger af forholdene for returneringen

Reklamation: Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Vær blot opmærksom på tiden for reklamationen. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Bemærk at sengen skal pakkes ind i original emballage ved returnering. Hvis ikke du har originalemballagen eller ikke selv ønsker at pakke sengen ned, kan du for 950 kr. tilføje emballering og nedpakning, når du udfylder returneringsformularen. Så vil fragtmanden pakke sengen ned, når han kommer for at afhente den på din adresse. Denne eventuelle udgift er den eneste du afholder selv, ved en reklamation.

Fortrydelsesret: Hvis du benytter din fortrydelsesret, skal du selv afholde udgifterne for tilbagelevering af varen. Din fortrydelsesret gælder i 14 dage efter du har modtaget produktet. Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Husk altid at medsende en kopi af din faktura, så vi kan finde ordren i vores system.
Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for senge, madrasser, sovesofaer og lignende. Udgifterne for returnering af disse varer forventes højst at beløbe sig til ca. 2000 DKK.

Ja det kan du efter aftale. Ring eller skriv til os på nedenstående, så finder vi en løsning.

Telefon: 39 47 22 22

E-mail: [email protected]

Vi tilbagebetaler beløbet så snart vi har modtaget varen og gennemgået at standen er som forventet.

Vi gennemfører tilbagebetalingen med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Skulle det ske, at produktet har en defekt ved modtagelse, er vi selvfølgelig ansvarlige for at få dette udbedret. Så snart du opdager fejlen, skal du kontakte os på [email protected] og anmelde din reklamation.

Sørg gerne for at vedlægge billeder, så vi nemmere kan hjælpe dig. Fragtmanden har ingenting at gøre med reklamationer, men vi sidder klar til at hjælpe dig, så snart vi hører fra dig.

Indkøbskurv
Scroll to Top
Hafmeyja14-min

Tilmeld dig Miklagaard House of Tisvildes nyhedsbrev, og hold dig opdateret om nye designs, inspiration, tilbud og meget mere!

Ved at tilmelde dig her, accepterer du at modtage vores nyhedsbrev på e-mail